BAT: Faste anlæg

(Opdateret 06.09.2014).

05.02.2010: Stoppestedet Travbanen i Almindingen. Det er vist meget godt, at dette stoppested ikke er det mest brugte her i ventertiden. 05.02.2010: Stoppestedet Travbanen i Almindingen. Det er vist meget godt, at dette stoppested ikke er det mest brugte her i ventertiden. 05.02.2010: Stoppestedet Travbanen i Almindingen. BAT har da heldigvis sørget for, at man kan studere køreplanen. 05.02.2010: Stoppestedet Travbanen i Almindingen. BAT har da heldigvis sørget for, at man kan studere køreplanen. 05.02.2010: Stoppestedet i Knudsker. Ganske vist er der skaffet plads til ophold i læskuret, men vil man studere køreplanen nærmere, skal man nok være forberedt på at få sne i skoene og måske våde sokker efterfølgende. 05.02.2010: Stoppestedet i Knudsker. Ganske vist er der skaffet plads til ophold i læskuret, men vil man studere køreplanen nærmere, skal man nok være forberedt på at få sne i skoene og måske våde sokker efterfølgende.
09.08.2010: Stoppestedet på Østermarie Torv nedlægges og flyttes ud til vejen. 09.08.2010: Stoppestedet på Østermarie Torv nedlægges og flyttes ud til vejen. 09.08.2010: Stoppestedsstanderen ved det nye stoppested ved Østermarie Brugs. Stoppestedet betjener de regionale linier 1, 3 og 9 samt lokalruterne omkring Østerlars og Østermarie. 09.08.2010: Stoppestedsstanderen ved det nye stoppested ved Østermarie Brugs. Stoppestedet betjener de regionale linjer 1, 3 og 9 samt lokalruterne omkring Østerlars og Østermarie. 08.09.2010: Gudhjem Øvre Busstation ligger ved Helligdomsvej oven for Gudhjem by. Efter liniereformen 09.08.2010 er dette stoppested hovedstoppestedet for de regionale linier i Gudhjem. Kun de lokale ruter samt den regionale linie 9 kører fortsat ned til stoppestedet på Gudhjem Havn. 08.09.2010: Gudhjem Øvre Busstation ligger ved Helligdomsvej oven for Gudhjem by. Efter liniereformen 09.08.2010 er dette stoppested hovedstoppestedet for de regionale linier i Gudhjem. Kun de lokale ruter samt den regionale linje 9 kører fortsat ned til stoppestedet på Gudhjem Havn.
18.10.2010: På grund af foruering under bygningen påbegyndtes nedrivning af vaskehallen på garageanlægget på Remisevej. 18.10.2010: På grund af forurening under bygningen påbegyndtes nedrivning af vaskehallen på garageanlægget på Remisevej. 18.10.2010: På grund af foruering under bygningen påbegyndtes nedrivning af vaskehallen på garageanlægget på Remisevej. 18.10.2010: På grund af foruering under bygningen påbegyndtes nedrivning af vaskehallen på garageanlægget på Remisevej. 26.10.2010: Oprydning efter vaskehallens nedrivning. 26.10.2010: Oprydning efter vaskehallens nedrivning.
26.10.2010: Oprydning efter nedrivningen af vaskehallen, som ikke blev genopført, men erstattet af en mobil vaskemaskine i marts 2011. 26.10.2010: Oprydning efter nedrivningen af vaskehallen, som ikke blev genopført, men erstattet af en mobil vaskemaskine i marts 2011. 14.02.2011: Dette interimistiske personalelokale på Rønne Havn førte til, at BAT blev meldt til Arbejdstilsynet af chaufførernes organisation 3F. 14.02.2011: Dette interimistiske personalelokale på Rønne Havn førte til, at BAT blev meldt til Arbejdstilsynet af chaufførernes organisation 3F. BAT_Boderne_DSC_012212.07.2013: I sommeren 2013 etableredes forsøgsvis buskørsel til Boderne, hvor der indrettedes en stoppested/vendeplads lige før indkørslen til bebyggelsen.
BAT_Egeby_DSC_043202.082013: Egeby er en lille samling huse ved landevejen mellem Aakirkeby og Nexø. Her ses “byens” to stoppesteder. BAT_Arnager_DSC_044702.08.2013: Stoppestedet i Arnager. Her må busserne bakke for at kunne returnere ad Arnagervej til Søndre Landevej. BAT-FA_14684_Boderne05.09.2014: Stoppestedet i Boderne havde i 2014 vist på privat initiativ fået forbedrede venteforhold for passagererne (sammenlign med billedet herover).

 
 

Du er meget velkommen til at kommentere denne side

Send en kommentar

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*