BAT: Faste anlæg

(Opdateret 06.09.2014).

05.02.2010: Stoppestedet Travbanen i Almindingen. Det er vist meget godt, at dette stoppested ikke er det mest brugte her i ventertiden. 05.02.2010: Stoppestedet Travbanen i Almindingen. Det er vist meget godt, at dette stoppested ikke er det mest brugte her i ventertiden. 05.02.2010: Stoppestedet Travbanen i Almindingen. BAT har da heldigvis sørget for, at man kan studere køreplanen. 05.02.2010: Stoppestedet Travbanen i Almindingen. BAT har da heldigvis sørget for, at man kan studere køreplanen. 05.02.2010: Stoppestedet i Knudsker. Ganske vist er der skaffet plads til ophold i læskuret, men vil man studere køreplanen nærmere, skal man nok være forberedt på at få sne i skoene og måske våde sokker efterfølgende. 05.02.2010: Stoppestedet i Knudsker. Ganske vist er der skaffet plads til ophold i læskuret, men vil man studere køreplanen nærmere, skal man nok være forberedt på at få sne i skoene og måske våde sokker efterfølgende.
09.08.2010: Stoppestedet på Østermarie Torv nedlægges og flyttes ud til vejen. 09.08.2010: Stoppestedet på Østermarie Torv nedlægges og flyttes ud til vejen. 09.08.2010: Stoppestedsstanderen ved det nye stoppested ved Østermarie Brugs. Stoppestedet betjener de regionale linier 1, 3 og 9 samt lokalruterne omkring Østerlars og Østermarie. 09.08.2010: Stoppestedsstanderen ved det nye stoppested ved Østermarie Brugs. Stoppestedet betjener de regionale linjer 1, 3 og 9 samt lokalruterne omkring Østerlars og Østermarie. 08.09.2010: Gudhjem Øvre Busstation ligger ved Helligdomsvej oven for Gudhjem by. Efter liniereformen 09.08.2010 er dette stoppested hovedstoppestedet for de regionale linier i Gudhjem. Kun de lokale ruter samt den regionale linie 9 kører fortsat ned til stoppestedet på Gudhjem Havn. 08.09.2010: Gudhjem Øvre Busstation ligger ved Helligdomsvej oven for Gudhjem by. Efter liniereformen 09.08.2010 er dette stoppested hovedstoppestedet for de regionale linier i Gudhjem. Kun de lokale ruter samt den regionale linje 9 kører fortsat ned til stoppestedet på Gudhjem Havn.
18.10.2010: På grund af foruering under bygningen påbegyndtes nedrivning af vaskehallen på garageanlægget på Remisevej. 18.10.2010: På grund af forurening under bygningen påbegyndtes nedrivning af vaskehallen på garageanlægget på Remisevej. 18.10.2010: På grund af foruering under bygningen påbegyndtes nedrivning af vaskehallen på garageanlægget på Remisevej. 18.10.2010: På grund af foruering under bygningen påbegyndtes nedrivning af vaskehallen på garageanlægget på Remisevej. 26.10.2010: Oprydning efter vaskehallens nedrivning. 26.10.2010: Oprydning efter vaskehallens nedrivning.
26.10.2010: Oprydning efter nedrivningen af vaskehallen, som ikke blev genopført, men erstattet af en mobil vaskemaskine i marts 2011. 26.10.2010: Oprydning efter nedrivningen af vaskehallen, som ikke blev genopført, men erstattet af en mobil vaskemaskine i marts 2011. 14.02.2011: Dette interimistiske personalelokale på Rønne Havn førte til, at BAT blev meldt til Arbejdstilsynet af chaufførernes organisation 3F. 14.02.2011: Dette interimistiske personalelokale på Rønne Havn førte til, at BAT blev meldt til Arbejdstilsynet af chaufførernes organisation 3F. BAT_Boderne_DSC_012212.07.2013: I sommeren 2013 etableredes forsøgsvis buskørsel til Boderne, hvor der indrettedes en stoppested/vendeplads lige før indkørslen til bebyggelsen.
BAT_Egeby_DSC_043202.082013: Egeby er en lille samling huse ved landevejen mellem Aakirkeby og Nexø. Her ses “byens” to stoppesteder. BAT_Arnager_DSC_044702.08.2013: Stoppestedet i Arnager. Her må busserne bakke for at kunne returnere ad Arnagervej til Søndre Landevej. BAT-FA_14684_Boderne05.09.2014: Stoppestedet i Boderne havde i 2014 vist på privat initiativ fået forbedrede venteforhold for passagererne (sammenlign med billedet herover).

 
 

Vær den første/næste til at kommentere denne side

Send en kommentar

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*