Szczecin

(Senest opdateret 14.12.2018).

 

Sporvejen i Szczecin

Sporvejen i Szczecin består af 12 linjer. Systemet er normalsporet og har være i drift siden 1879, da byen lå i Østpreußen og hed Stettin. Sporvejsnettet er på ca. 64 kilometer, og den samlede strækningslængde når op på omkring 113 kilometer. Alle endestationer, elleve i alt, har vendesløjfer, ligesom der er vendesløjfe ved trafikknudepunktet Basen Górniczy. Dette stoppested fungerer dog ikke længere som endestation, efter at en ny hurtigsporvej mellem Basen Górniczy og Turkosowa blev taget i brug 29.08.2015. Der er to remiser, Golęcin i Wiszesława og Pogodno på Wojska Polskiego. Systemet har kun daglinjer, da driften på natsporvogne blev indstillet i 1996.

Driften af sporvejen er lagt i hænderne på Tramwaje Szczecińskie Spółka z oo (Szczecins Sporveje) på vegne af ZDiTM (Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego), som er Szczecins Vej- og Bytransportmyndighed. Tramwaje Szczecińskie Spółka z oo blev til i 2009 ved omdannelse af det hidtidige selskab Miejski Zakład Komunikacyjny til et aktieselskab i forbindelse med en reorganisering af den kommunale administration.

Ud over de 12 daglinjer er der om sommeren (juli-august) drift på en turistlinje om søndagen, ligesom systemet også har nogle særlinjer (linje 14-16), der kun kommer i drift ved særlige lejligheder, f.eks. når der forventes forøget trafik til den centrale kirkegård. Mens særlinjerne drives af Tramwaje Szczecińskie, så varetages driften af turistlinjen af Szczecinskie Towarzystwo Milosników Komunikacji Miejskiej, som er en forening af sporvejsentusiaster, som dannedes i 1998. Foreningen har omkring 40 medlemmer, og dens hovedformål er at udgive publikationer om den offentlige trafiks historie i Szczecin samt bevare og restaurere historiske sporvogne og busser. Til driften på turistlinjen har foreningen fem sporvogne.

 

Linjenettet
Szczecins sporvejsnet siden 2015

 

Linje Rute Længde Køretid Drift
1 Głębokie – Potulicka 9,4 km 34-35 min I myldretiderne: 12 minutters drift
Øvrige tidsrum: 20-24 minutters drift.
2 Dworzec Niebuszewo – Turkusowa 11,5 km 30 min Generelt 12 minutters drift, bortset fra de trafiksvage tidsrum om aftenen på hverdage samt morgen og aften i weekenden, hvor der køres med 20 minutters drift.
3 Las Arkoński – Pomorzany 8,7 km 33-34 min Generelt 12 minutters drift, bortset fra de trafiksvage tidsrum om aftenen på hverdage samt morgen og aften i weekenden, hvor der køres med 20 minutters drift.
4 Krzekowo – Pomorzany 7,7 km 26-27 min Kører på hverdage uden for sommerferien mellem kl. ca. 7 og 17 i 24 minutters drift.
5 Krzekowo – Stocznia Szczecińska 7,6 km 28-29 min Generelt 12 minutters drift, bortset fra de trafiksvage tidsrum om aftenen på hverdage samt morgen og aften i weekenden, hvor der køres med 20 minutters drift.
6 Gocław – Pomorzany 10,9 km 35-36 min Generelt 12 minutters drift, bortset fra de trafiksvage tidsrum om aftenen på hverdage samt morgen og aften i weekenden, hvor der køres med 20 minutters drift.
7 Krzekowo – Turkusowa 14,1 km 35-36 min Generelt 12 minutters drift, bortset fra de trafiksvage tidsrum om aftenen på hverdage samt morgen og aften i weekenden, hvor der køres med 20 minutters drift.
8 Gumieńce – Turkusowa 13,0 km 33 min Generelt 12 minutters drift, bortset fra de trafiksvage tidsrum om aftenen på hverdage samt morgen og aften i weekenden, hvor der køres med 20 minutters drift.
9 Głębokie ↔ Potulicka 8,9 km 32-35 min Generelt 12 minutters drift, bortset fra de trafiksvage tidsrum om aftenen på hverdage samt morgen og aften i weekenden, hvor der køres med 20 minutters drift.
10 Las Arkoński – Gumieńce 9,5 km 36 min Myldretiderne: 12 minutters drift, ellers 24 minutters drift.
Kun drift på hverdage ca. kl. 6-19, weekenden ca. 9-17.
11 Ludowa – Pomorzany 8,7 km 35 min Generelt 12 minutters drift, bortset fra de trafiksvage tidsrum om aftenen på hverdage samt morgen og aften i weekenden, hvor der køres med 20 minutters drift.
12 Dworzec Niebuszewo – Pomorzany 6,9 km 29 min I myldretiden: 5-7 minutters drift ellers generelt 12 minutters drift, bortset fra de trafiksvage tidsrum om aftenen på hverdage samt morgen og aften i weekenden, hvor der køres med 20 minutters drift.

 

Vognparken
Konstal 105Na
Vogn nr. 762 fra 1984.
Vogn nr. 763 fra 1984.

I begyndelsen af 1980erne leverede Konstal i Chorzow 50 motorvogne af typen Konstal 105Na til sporvejsselskabet i Szczecin, hvilket blev fulgt op af endnu en levering på 24 enheder i begyndelsen af 1990erne. Konstal 105Na er en enkeltrettet bogievogn, den er 13,5 meter lang, 2,4 meter bred og 3,06 meter høj. Vognen har fire dobbelte udadsvingende bladdøre, hvoraf de to sæt sidder på vognens midte. Den har fire motorer, der yder hver 41,5 kW, og den kan nå en topfart på 72 km/t. Der er plads til ca. 120 passagerer, hvoraf de 20 kan sidde ned.

Sporvognstypen er i tidens løb blevet moderniseret og ombygget, og Tramwaje Szczecińskie Spółka har i dag kun ganske få af den originale type i drift. Nogle af de ombyggede vogne har bevaret Na betegelsen med tilføjelse af et bogstav som f.eks. Konstal 105NaD, mens mange andre efter ombygningen har fået helt nye typebetegnelser, som f.eks. Konstal 105Ng/S, Konstal 105N2k/2000/S, Protram 105N2k/2000/S og Moderus Alfa. Flere af disse typer adskiller sig ikke bare teknisk, men også i det ydre væsentligt fra den originale type.

Konstal er et polsk firma, som bl.a. har fremstillet sporvogne til de fleste polske sporvejsbyer. Firmaet hører i dag under Alstom koncernen (Alstom Konstal S. A.).

Konstal 105Ng/S og Konstal 105Ng/2015
Vogn nr. 535 blev leveret til Szczecin i 1991 og blev bygget om både i 2001 og igen i 2015.
Vogn nr. 536, der kom til Szczecin i 1991, blev i 2009 ombygget til motorvogn uden førerkabine. Derfor kan den kun køre som bageste vogn i et vogntog.

I 2000-01 ombyggede det daværende selskab Miejski Zakład Komunikacyjny på sine to depoter 12 motorvogne af typen Konstal 105Na til en ny type Konstal 105Ng/S. Selv om vognene ligner 105Na typen, er der næsten tale om helt nye vogne med nye vognkasser og ny elektronisk udrustning. Vognene var igennem endnu en moderniseringsrunde i 2015, hvorefter de fik den nye betegnelse Konstal 105Ng/2015.

Motorvognene kører altid parvis, men den bageste vogn er ombygget til en slags bivogn. Som det måske kan anes på det øverste billede til venstre har den bageste vogn i vogntoget fået fjernet førerpladsen. Denne er ombygget til en perron med ståpladser. Bagest i “bivognen” er der et aflåst manøvrepanel, som kan bruges i forbindelse med rangering, men den kan altså ikke køre som forreste vogn i et vogntog. “Bivognen” har bevaret sin gamle rombeformede pantograf, mens den forrestkørende vogn har fået ny etbens strømaftager.

Vognene med førerkabiner har nr. 531, 533, 535, 537, 539 og 541, mens “bivognene” har nr. 532, 534, 536 og 540 samt 746 og 758. De to sidstnævnte er vistnok ikke ombygget til Konstal 105Ng/2015 (ifølge hjemmesiden wwww.phototrans.eu).

Konstal 105N2k/2000/S
Konstal 105N2k/2000/S nr. 787 forrest og Protram 105N2k/2000/D “bivogn” nr. 794 bagest.
Konstal 105N2k/2000/S vogntog med nr. 784 og 785.

Samtidig med, at Miejski Zakład Komunikacyjny selv ombyggede 12 105Na vogne til type 105Ng/S, bestilte selskabet ombygning af yderligere 14 vogne hos Alstom Konstal. Disse vogne blev ombygget efter samme principper som Konstal 105Ng/S, men vognkassen adskiller sig med sine afrundede ender og høje frontparti markant fra den oprindelige type. Det høje frontparti har for øvrigt givet vogntypen tilnavnet “Delfinen”. Alle 14 vogne blev leveret i løbet af 2001.

På det øverste billede til venstre ses et vogntog bestående af en Konstal 105N2k/2000/S vogn forrest og en Protram 105N2k/2000/D bivogn (se nedenfor). På billedet nederst til venstre ses to Konstal 105N2k/2000/S vogne i dobbelttraktion. Der er tale om nr. 784 og 785, som blev beskadiget i en kollision tilbage i 2012, men som altså er blevet genopbygget.

Vognene har numrene 777-778, 781-790 og 797-798.

Protram 105N2k/2000/D
Motoriseret bivogn uden førerkabine nr. 794.

Fem-seks år efter, at Alstom-Konstal havde leveret de 12 sporvogne af Konstal 105N2k/2000/S typen, ønskede Miejski Zakład Komunikacyjny at supplere med seks motoriserede bivogne uden førerkabine. Alstom-Konstal valgte dog ikke at ombygge de seks Konstal 105Na vogne selv, men sendte dem i udbud. Det blev efterfølgende virksomheden Protram, der vandt udbuddet og leverede de seks vogne i 2007. Vognene har nr. 791-796.

Remonty i Modernizacja Tramwajów Protram Wrocław Sp. z oo er et polsk selskab, der har specialiseret sig i produktion og modernisering af sporvogne. Virksomheden blev oprettet i 1999 i Wroclaw efter privatisering af ​​MPK Wroclaw.

Tatra KT4Dt
KT4Dt ledvogn nr. 106. Vognen er blevet moderniseret hos Tramwaje Szczecińskie og er blevet ommalet i selskabets design.
KT4Dt ledvogn nr. 108. Vognen er blevet moderniseret hos Tramwaje Szczecińskie og er blevet ommalet i selskabets design.
KT4Dt vogntog med nr. 166 forrest. Vognene har endnu BVGs design og er ikke endnu blevet moderniseret hos Tramwaje Szczecińskie.

I årene 2009-13 købte Tramwaje Szczecińskie 73 vogne af typen Tatra KT4D fra BVG i Berlin. Vognene blev leveret til Berlin i 1985-87 fra CKD Tatra i Prag, men allerede i 1994-96 blev de fuldstændig moderniseret på Waggonbau Bautzen GmbH.

KT4Dt-typen er en fire-akslet, enkeltrettet ledvogn med en fast to-akslet bogie på hvert led. Der er en 45 kW motor på hver aksel, og vognens tophastighed er 65 km/t. Vognen er forsynet med TV3 tyristorer, og den har elektrodynamiske skivebremser og skinnebremser, ligesom den kan bremses manuelt. Førerkabinen har luftvarme og aircondition. Sporvognen er udstyret med elektroniske visuelle og akustiske informationssystemer.

Ledvognen er 18,1 meter lang, 2,2 meter bred og har en højde på 3,1 meter. Gulvhøjden er 900 mm over skinneoverkanten. De oprindelige fire dobbelte foldedøre er erstattet med fire udadsvingende dobbelte bladdøre. Kørekomforten forbedres ved at anbringe sidekasse-støddæmpere, hvilket gør det lettere at overvinde sporets ujævnheder. Sporvognen er udstyret med Scharfenberg automatiske elektromekaniske koblinger.

Omkring 2015 gennemgik en del af KT4Dt vognene atter en modernisering. I den forbindelse blev de ommalet i Tramwaje Szczecińskies design, hvilket af iagttagere opfattes som et tegn på, at vogntypen indgår i selskabets planer ud over de 10-15 år, der først var regnet med.

Vognserien har nr. 101-173.

Tatra T6A2D

T6A2D er en enkeltretnings sporvogn med højt gulv fra ČKD Tatra i Prag. Vognene i Szczecin er fra den serie, der blev fremstillet til Berlin i 1988-91. I 1996 gennemgik vogntypen en grundig modernisering. Den er således udstyret med TV3 tyristorer, og motorerne har en samlet ydelse på 180 kW. Anvendelsen af tyristorsystemet muliggør økonomisk brug af energi under bremsning og acceleration. Vognen har elektrodynamiske bremser og skinnebremser. For at forbedre kørekomforten er sporvognen udstyret med et system af tværgående boksstøddæmpere. Information til passagererne sker både visuelt og akustisk via et elektronisk system.

T6A2D vognene er 14,5 meter lange, 2,2 meter brede og 3,11 meter høje. De er forsynet med tre dobbelte udadsvingende bladdøre (foran, i midten og bagtil) og har plads til mere end 100 passagerer, hvoraf der er 20-29 siddepladser alt efter indretningen i de enkelte vogne.

I 2007 indgik det daværende sporvejsselskab en aftale med Berliner Verkehrsgesellschaft om at overtage et større antal af de T6A2D vogne, som på det tidspunkt var taget ud af driften i Berlin. De to første vogne blev leveret til Pogodno depotet i Szczecin i slutningen af oktober 2007. De fik numrene 201 og 202. I alt har Miejski Zakład Komunikacyjny og sidenhen Tramwaje Szczecińskie i løbet af 2009-10 erhvervet 54 vogne fra Berlin. To af disse blev skrottet i 2012 efter et uheld.

T6A5 vognene har bevaret deres gule farve fra Berlin og har heller ikke efter indsættelsen i Szczecin gennemgået større forbedringer. Dette ses som et tegn på, at vogntypen ikke indgår i sporvejsselskabets planer i fremtiden ud over de 10-15 år, de forventes at skulle indgå i trafikken i byen.

T6A2 vognene har nr. 201-229 og 231-254

Moderus Alfa 105N/S/HF09
nr. 501 og 502.
nr. 502.

De to Moderus Alpha HF09 vogne er bygget af Modertrans i Poznań, som bl.a. har gjort det til en specialitet at modernisere de gamle Konstal 105 sporvogne. Nr. 501 og 502 var et par prototyper, som blev leveret til Szczecin i 2008.

Vogntypen svarer til den anden moderniserede type 105N2k/2000, men modsat denne har Alpha vognene fået en helt ny vognkasse, som adskiller sig væsentligt fra udseendet på Konstal vognene. Designet på denne nye vognkasse er udviklet af EC Engineering i Krakow.

Moderus Alpha HF09 er en enkeltretnings bogievogn. Den har fire moterer, er 13,5 m lang, 2,4 m bred og 3,6 m høj. Vognen har højt gulv (885 mm over skinneoverkanten) i hele vognens længde. Den har tre dobbelte udadsvingende bladdøre.

Vognene har som nævnt nr. 501-502.

Moderus Alfa 105N/S/HF10AC
nr. 505.
nr. 506.

Alpha HF10AC er en videreudvikling HF09 typen. Der er stadig tale om en modernisering af Konstal 105N vogne, og udadtil ser de to typer helt ens ud. På det tekniske område er HF10AC typen dog væsentligt mere avanceret end de to HF09 vogne med bl.a. konverterstyring og vekselstrømsmotorer. Tramwaje Szczecińskie anskaffede i alt 6 dobbelte vogntog af denne vogntype i 2011-13.

Af de i alt 14 Alpha vogne, som Tramwaje Szczecińskie anskaffede, blev de fire enheder købt af selskabets egen kasse, mens de resterende 10 blev betalt af midler fra Den Europæiske Union.

Moderus Alfa 105N/S/HF10AC vognene har numrene 503-514.

Pesa Swing 120NaS
Pesa Swing 120NaS nr. 802 kom i drift Szczecin i 2011.
Pesa Swing 120NaS nr. 805.

Pesa Swing 120NaS sporvognene er bygget af firmaet Pojazdy Szynowe Pesa Bydgoszcz SA (Pesa) i Bydgoszcz, og typen er en videreudvikling af firmaets Tramicus model.

Pesa Swing 120NaS sporvognen er en enkeltrettet femdelt ledsporvogn med 100 procent lavt gulv. Vognen har seks aksler, som er placeret parvis på tre bogier på henholdsvis de to yderled samt midterleddet. De sidste to led svæver mellem bogieleddene. De fire motorer er placeret på yderleddene, og vognen har en topfart på 70 km/t. På hvert af yderleddene er der placeret en enkelt svingdør, og de to svævende led har begge to dobbelte udadsvingende bladdøre. Der er ingen dør på midterleddet.

Længden på vognene er 31,820 m, bredden 2,350 m og højden 3,4 m. Den totale passagerkapacitet er beregnet til 211, hvoraf der er plads til 61 siddende. Gulvhøjden ved dørene er 350 mm, men stiger inde i vognen trinløst til en højde på 480 mm.

Pesa Swing 120NaS vognene blev anskaffet i 2010-11, og alle vogne kom først i drift i løbet af foråret 2011. Denne type var den første 100% lavgulvsvogn i Szczecin, og sammen med efterfølgende 120NaS2 stadig de eneste. Den nye type Moderus Beta har kun lavt gulv i midterleddet.

Pesa Swing 120NaS vognene har nr. 801-806.

Pesa Swing 120NaS2
Pesa Swing 120NaS2 nr. 807.
Pesa Swing 120NaS2 nr. 821.

Pesa Swing 120NaS2 er meget lig sin forgænger 120NaS. Der er dog sket en række småændringer både på det designmæssige (især indendørs) og på det tekniske område. Med sine 30,12 m er 120NaS2 også lidt kortere end sin forgænger. I alt anskaffede

Pesa Swing 120NaS2 vognene har numrene 807-828.

Moderus Beta MF15AC

Moderus Beta interiør (Wikipedia)
Moderus Beta interiør (Wikipedia)

Moderus Beta vogntypen er en ledvogn med tre led, hvoraf det midterste er med lavt gulv med trapper op til de høje gulvarealer i de to yderled. Oprindelig var det tanken at bygge vognen op med to moderniserede vogne af 105Na typen og så hænge midterleddet på disse to vogne. Ideen blev opgivet, og i stedet blev der tale om en total nybygning, dog stadig med et hængende midterled.

Vognen er 28,250 meter lang, 2,35 meter bred og 3,35 meter høj. Der er tale om en enkeltretningsvogn med en maksimal hastighed på 70 km/t. Vognen kan ifølge specifikationerne rumme lidt over 200 passagerer, men langt de fleste må være indstillet på at stå op, da der kun er omkring 30 faste siddepladser samt nogle få klapsæder i bl.a. lavgulvsdelen. Det lave gulv har en højde på 300 mm over skinneoverkanten og 350 mm inde i vognen. Det høje gulv har tilsvarende et niveau på 925 mm. Både designmæssigt og teknisk har vogntypen mange fællestræk med Moderus Alpha vognene.

Moderus Beta vognene er bygget af Modertrans i Poznań. De to første vogne (nr. 601 og 602) blev leveret i 2014, og yderligere to (nr. 603 og 604) i 2018.

 

Billeder fra de enkelte linjer
Linjeføring siden 2015

  • Głębokie – Spacerowa – Zajezdnia Pogodno – Unii Lubelskiej – Traugutta – Plac Szarych Szeregów – Plac Grunwaldzki – Plac Rodła – Filharmonia – Plac Żołnierza Polskiego – Plac Brama Portowa – Plac Zawiszy – Potulicka

NB! I oktober 2018, hvor billederne herunder stammer fra, var linjen indstillet mellem Głębokie og Unii Lubelskiej på grund af vejarbejder på Arkońska.

26.10.2018: Tatra KT4Dt vogn nr. 101 på Plac Rodła i Szczecins centrum. 26.10.2018: Tatra KT4Dt vogn nr. 119 på Plac Rodła i Szczecins centrum. 26.10.2018: Tatra KT4Dt vogn nr. 132 på Plac Grunwaldzki i Szczecins centrum.
26.10.2018: Tatra KT4Dt vogn nr. 132 på Plac Grunwaldzki i Szczecins centrum. 27.10.2018: Tatra KT4Dt vogn nr. 104 på den midlertidige endestation Unii Lubelskiej. 27.10.2018: Tatra KT4Dt vogn nr. 101 ved stoppestedet Lodogryf på Aleja Wojska Polskiego.
27.10.2018: Tatra KT4Dt vogn nr. 135 på Plac Rodła i Szczecins centrum. 27.10.2018: Tatra KT4Dt vogn nr. 101 på Plac Rodła i Szczecins centrum. 27.10.2018: Tatra KT4Dt vogn nr. 135 på Plac Grunwaldzki i Szczecins centrum.
27.10.2018: Tatra KT4Dt vogn nr. 101 på Plac Grunwaldzki i Szczecins centrum. 27.10.2018: Tatra KT4Dt vogn nr. 101 ved ankomststoppestedet på endestationen Potulicka. 27.10.2018: Tatra KT4Dt vogn nr. 101 i den tresporede sløjfe på endestationen Potulicka.

 

Linjeføring siden 2015

  • Dworzec Niebuszewo – H. Kołłątaja – Plac Rodła – Brama Portowa – S. Wyszyńskiego – Energetyków – Port Centralny – Basen Górniczy – Hangarowa – Jaśminowa – Turkusowa
26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 821 i den tresporede sløjfe på endestationen Turkusowa. 26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS ledvogn nr. 802 ankommer til endestationen Turkusowa. 26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS ledvogn nr. 805 i den tresporede sløjfe på endestationen Turkusowa.
26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS ledvogn nr. 805 i den tresporede sløjfe på endestationen Turkusowa. 26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 818 ved stoppestedet Jaśminowa, som ligger ude af niveau med de omkringliggende gader. 26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 814 ved stoppestedet Jaśminowa, som ligger ude af niveau med de omkringliggende gader.
26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS ledvogn nr. 805 ved Basen Górniczy, som var endestation inden forlængelsen af sporvejen til Turkusowa. 26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 820 ved trafikknudepunktet Basen Górniczy, hvor sporvejen har forbindelse til en lang række buslinjer. 26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS ledvogn nr. 802 ved stoppestedet Merkatora på udfaldsvejen Gdańska.
26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 821 ved stoppestedet Merkatora på udfaldsvejen Gdańska. 26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 818 ved stoppestedet Merkatora på udfaldsvejen Gdańska. 26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 818 på Plac Rodła i Szczecins centrum.
26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS ledvogn nr. 802 på Plac Rodła i Szczecins centrum. 26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 808 på Plac Brama Portowa i Szczecins centrum. 27.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 817 ved stoppestedet Kołłątaja i den nordlige ende af Aleja Wyzwolenia.
27.10.2018: Pesa Swing 120 NaS ledvogn nr. 803 ved stoppestedet Kołłątaja i den nordlige ende af Aleja Wyzwolenia. 27.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 818 på endestationen i gaden Elizy Orzeszkowej i Dworzec Niebuszewo. 27.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 818 i Aleja Wyzwolenia ved stoppestedet Odzieżowa.
27.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 826 i Aleja Wyzwolenia ved stoppestedet Odzieżowa. 27.10.2018: Pesa Swing 120 NaS ledvogn nr. 802 i Aleja Wyzwolenia ved stoppestedet Odzieżowa. 27.10.2018: Pesa Swing 120 NaS ledvogn nr. 802 på Księdza Kardynała Stefana Wyszyńskiego ved stoppestedet Wyszyńskiego.
27.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 817 på vej fra most Długi og ind til stoppestedet Wyszyńskiego.

 

Linjeføring siden 2015

  • Las Arkoński – Arkońska – Niemierzyńska Technopark – Kołłątaja – Plac Rodła – Brama Portowa – Dworczec Glówny – Kolumba – Tama Pomorzańska – Smolańska – Pomorzany
26.10.2018: Tatra KT4Dt vogntog med nr. 162 forrest på Plac Rodła i Szczecins centrum. 26.10.2018: Moderus Beta ledvogn nr. 602 på Plac Rodła i Szczecins centrum. 26.10.2018: Moderus Beta ledvogn nr. 602 på endestationen Pomorzany.
26.10.2018: Moderus Alfa HF10AC bogievogntog med nr. 513 forrest på endestationen Pomorzany. 27.10.2018: Tatra KT4Dt ledvogn nr. 102 ved stoppestedet Kołłątaja i den nordlige ende af Aleja Wyzwolenia. 27.10.2018: Tatra KT4Dt ledvogn nr. 108 ved stoppestedet Kołłątaja i den nordlige ende af Aleja Wyzwolenia.
27.10.2018: Tatra T6A2D bogievogntog med nr. 225 forrest ved stoppestedet Kołłątaja i den nordlige ende af Aleja Wyzwolenia. 27.10.2018: Tatra KT4Dt ledvogn nr. 107 i sløjfen på endestationen Las Arkoński. 27.10.2018: Tatra T6A2D bogievogntog med nr. 236 bagest ved ankomststoppestedet på endestationen Las Arkoński.
27.10.2018: Tatra T6A2D bogievogntog med nr. 235 forrest i sløjfen på endestationen Las Arkoński. 27.10.2018: Tatra T6A2D bogievogntog med nr. 225 forrest på Niemierzyńska ved stoppestedet Arkońska Szpital. 27.10.2018: Tatra KT4Dt ledvogn nr. 102 på Niemierzyńska ved stoppestedet Wszystkich Świętych.
27.10.2018: Tatra T6A2D bogievogntog med nr. 227 forrest på Niemierzyńska ved stoppestedet Wszystkich Świętych. 27.10.2018: Tatra T6A2D bogievogntog med nr. 225 forrest på Aleja Wyzwolenia ved stoppestedet Odzieżowa. 27.10.2018: Tatra T6A2D bogievogntog med nr. 237 forrest på Aleja Wyzwolenia ved stoppestedet Odzieżowa.
27.10.2018: Tatra T6A2D bogievogntog med nr. 227 forrest på Aleja Wyzwolenia ved stoppestedet Odzieżowa. 27.10.2018: Tatra KT4Dt ledvogn nr. 107 på Aleja Wyzwolenia ved stoppestedet Odzieżowa. 27.10.2018: Tatra T6A2D bogievogntog med nr. 227 forrest ved stoppestedet Szczecin Główny (Szczecins Hovedbanegård).
27.10.2018: Tatra KT4Dt ledvogn nr. 108 ved stoppestedet Szczecin Główny (Szczecins Hovedbanegård). 27.10.2018: Tatra T6A2D bogievogntog med nr. 225 forrest ved stoppestedet Szczecin Główny (Szczecins Hovedbanegård).

 

Linjeføring siden 2015

  • Krzekowo – Wernyhory – Poniatowskiego – Bohaterów Warszawy – Piastów – Plac Kościuszki – Al. Piastów – Plac Szyrockiego – Pomorzany
26.10.2018: Tatra KT4Dt ledvogn nr. 131 i sløjfen på endestationen Krzekowo. 26.10.2018: Tatra KT4Dt ledvogn nr. 133 på Aleja Bohaterów Warszawy ved stoppestedet Wawrzyniaka. 26.10.2018: Tatra KT4Dt ledvogn nr. 106 på hjørnet af Adama Mickiewicza og Aleja Bohaterów Warszawy ved stoppestedet Wawrzyniaka.
26.10.2018: Tatra KT4Dt ledvogn nr. 131 på Plac Kościuszki.

 

Linjeføring siden 2015

  • Krzekowo – Wernyhory – Poniatowskiego – Bohaterów Warszawy – Piastów – Plac Szarych Szeregów – Plac Grunwaldzki – Plac Rodła – Matejki – Parkowa – Dubois – Stocznia Szczecińska
26.10.2018: Tatra T6A2D bogievogntog med nr. 251 forrest på endestationen Stocznia Szczecińska (Szczecins Skibsværft). 26.10.2018: Pisa Swing 120NaS2 ledvogn nr. 816 på Tomasza Nocznickiego lige før endestationen Stocznia Szczecińska. 26.10.2018: Pisa Swing 120NaS2 ledvogn nr. 816 på endestationen Stocznia Szczecińska.
26.10.2018: Pisa Swing 120NaS2 ledvogn nr. 823 på Plac Rodła i Szczecins centrum. 26.10.2018: Tatra T6A2D bogievogntog med nr. 251 forrest på Plac Grunwaldzki i Szczecins centrum. 26.10.2018: Pisa Swing 120NaS2 ledvogn nr. 823 i sløjfen på endestationen Krzekowo.
26.10.2018: Tatra T6A2D bogievogntog med nr. 247 forrest på Aleja Bohaterów Warszawy ved stoppestedet Wawrzyniaka. 26.10.2018: Tatra T6A2D bogievogntog med nr. 251 forrest på hjørnet af Adama Mickiewicza og Aleja Bohaterów Warszawy ved stoppestedet Wawrzyniaka. 27.10.2018: Tatra KT4Dt ledvogn nr. 119 på Aleja Bohaterów Warszawy ved stoppestedet Wawrzyniaka.
27.10.2018: Tatra KT4Dt ledvogn nr. 131 på Plac Rodła i Szczecins centrum. 27.10.2018: Tatra KT4Dt ledvogn nr. 131 på Plac Grunwaldzki i Szczecins centrum. 27.10.2018: Tatra KT4Dt ledvogn nr. 110 på Plac Grunwaldzki i Szczecins centrum.
27.10.2018: Tatra KT4Dt ledvogn nr. 111 på Plac Grunwaldzki i Szczecins centrum. 27.10.2018: Tatra KT4Dt ledvogn nr. 106 på Plac Grunwaldzki i Szczecins centrum.

 

Linjeføring siden 2015

  • Pomorzany – Smolańska – Tama Pomorzańska – K. Kolumba – Dworzec Główny PKP – Wyszyńskiego – Dubois – Stocznia Szczecińska – Dobromiry – Ludowa – Zajezdnia Golęcin – Światowida – Lipowa – Gocław
26.10.2018: Tatra T6A2D bogievogntog med nr. 205 forrest ved stoppestedet Ludowa. 26.10.2018: Tatra T6A2D bogievogntog med nr. 206 bagest på vej ud ad det resserverede areal mellem Ludowa og Dobromiry. 26.10.2018: Konstal Na105Na bogievogntog med nr. 762 forrest ved stoppestedet Ludowa.
26.10.2018: Moderus Alfa HF10AC bogievogntog med nr. 508 bagest i sløjfen på endestationen Gocław. 26.10.2018: Moderus Alfa HF10AC bogievogntog med nr. 507 forrest i sløjfen på endestationen Gocław. 26.10.2018: Tatra T6A2D bogievogntog med nr. 211 forrest i sløjfen på endestationen Gocław.
26.10.2018: Tatra T6A2D bogievogntog i sløjfen på endestationen Gocław. 26.10.2018: Moderus Alfa HF10AC bogievogntog med nr. 503 forrest på Lipowa lige før endestationen Gocław. 26.10.2018: Konstal 105N2k/2000/S motorvogn nr. 787 med Protram 105N2k/D/2000 bivogn nr. 794 på Wiszesława ved Golęcin sporvognsremisen.
26.10.2018: Konstal 105N2k/2000/S motorvogn nr. 787 med Protram 105N2k/D/2000 bivogn nr. 794 på Wiszesława ved Golęcin sporvognsremisen. 26.10.2018: Moderus Alfa HF10AC bogievogntog med nr. 503 forrest ved stoppestedet Stocznia Szczecińska (Szczecins Skibsværft). 26.10.2018: Konstal Na105Na bogievogntog med nr. 762 forrest på Tomasza Nocznickiego ved Stocznia Szczecińska (Szczecins Skibsværft).
26.10.2018: Konstal Na105Na bogievogntog med nr. 763 bagest på Tomasza Nocznickiego ved Stocznia Szczecińska (Szczecins Skibsværft). 26.10.2018: Moderus Alfa HF10AC bogievogntog med nr. 511 forrest ved endestationen Pomorzany. 27.10.2018: Tatra T6A2D bogievogntog med nr. 215 forrest ved stoppestedet Wyszyńskiego.
27.10.2018: Tatra T6A2D bogievogntog med nr. 215 forrest ved stoppestedet Wyszyńskiego. 27.10.2018: Tatra T6A2D bogievogntog med nr. 247 forrest ved stoppestedet Wyszyńskiego. 27.10.2018: Tatra T6A2D bogievogntog med nr. 248 bagest ved stoppestedet Wyszyńskiego.
27.10.2018: Tatra T6A2D bogievogntog med nr. 215 forrest ved stoppestedet Szczecin Główny (Hovedbanegården). 27.10.2018: Tatra T6A2D bogievogntog med nr. 247 forrest ved stoppestedet Szczecin Główny (Hovedbanegården). 27.10.2018: Moderus Alfa HF10AC bogievogntog med nr. 503 forrest ved stoppestedet Szczecin Główny (Hovedbanegården).
27.10.2018: Tatra T6A2D bogievogntog med nr. 215 forrest ved stoppestedet Szczecin Główny (Hovedbanegården).

 

Linjeføring siden 2015

  • Krzekowo – Wernyhory – Poniatowskiego – Bohaterów Warszawy – Plac Kościuszki – Brama Portowa – Wyszyńskiego – Energetyków – Port Centralny – Basen Górniczy – Turkusowa
26.10.2018: Tatra KT4Dt vogntog med nr. 164 forrest på endestationen Turkosowa. 26.10.2018: Tatra KT4Dt vogntog med nr. 165 bagest på endestationen Turkosowa. 26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS ledvogn nr. 806 på endestationen Turkusowa.
26.10.2018: Tatra KT4Dt vogntog med nr. 138 forrest ved stoppestedet Jaśminowa ZUS. 26.10.2018: Tatra KT4Dt vogntog med nr. 139 bagest ved stoppestedet Jaśminowa ZUS. 26.10.2018: Tatra KT4Dt vogntog med nr. 140 forrest ved stoppestedet og trafikknudepunktet (tidligere endestation) Basen Górniczy.
26.10.2018: Tatra T6A2D bogievogntog med nr. 218 bagest ved stoppestedet og trafikknudepunktet (tidligere endestation) Basen Górniczy. 26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 824 ved trafikknudepunktet Basen Górniczy, hvor sporvejen har forbindelse til en lang række buslinjer. 26.10.2018: Tatra KT4Dt vogntog med nr. 142 bagest ved stoppestedet og trafikknudepunktet (tidligere endestation) Basen Górniczy.
26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 824 på Gdańska ved stoppestedet Merkatora. 26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 824 på Żołnierska ved ankomstperronen på endestationen Krzekowo. 26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 824 i den tresporede sløjfe på endestationen Krzekowo.
26.10.2018: Tatra KT4Dt vogntog med nr. 140 forrest på Żołnierska ved ankomstperronen på endestationen Krzekowo. 26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 809 på Aleja Bohaterów Warszawy ved stoppestedet Wawrzyniaka. 26.10.2018: Tatra KT4Dt vogntog med nr. 140 forrest på hjørnet af Adama Mickiewicza og Aleja Bohaterów Warszawy ved stoppestedet Wawrzyniaka.
26.10.2018: Tatra KT4Dt vogntog med nr. 142 bagest på Aleja Bohaterów Warszawy ved stoppestedet Wawrzyniaka. 26.10.2018: Tatra KT4Dt vogntog med nr. 164 forrest på Aleja Bohaterów Warszawy ved stoppestedet Wawrzyniaka. 27.10.2018: Tatra KT4Dt vogntog med nr. 164 forrest ved stoppestedet Wyszyńskiego efter lige at have krydset Długi broen over Oder.
27.10.2018: Tatra KT4Dt vogntog med nr. 140 forrest på vej Plac Brama Portowa og ind til stoppestedet Wyszyńskiego. 27.10.2018: Tatra KT4Dt vogntog med nr. 142 bagest ved stoppestedet Wyszyńskiego. 27.10.2018: Pesa Swing 120 NaS ledvogn nr. 805 ved stoppestedet Wyszyńskiego.
27.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 821 ved stoppestedet Wyszyńskiego på vej mod Długi broen over Oder. 27.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 822 på Plac Kościuszki.

 

Linjeføring siden 2015

  • Gumieńce – Ku Słońcu – Karola Miarki – Cmentarz Centralny – Sikorskiego – Plac Kościuszki – Brama Portowa – Wyszyńskiego – Energetyków – Port Centralny – Basen Górniczy – Hangarowa – Jaśminowa – Turkusowa
26.10.2018: Tatra KT4Dt vogntog med nr. 166 forrest i den tresporede sløjfe på endestationen Turkusowa. 26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 811 i den tresporede sløjfe på endestationen Turkusowa. 26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 822 ved stoppestedet Jaśminowa, som ligger ude af niveau med de omkringliggende gader.
26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 828 ved Basen Górniczy, som var endestation inden forlængelsen af sporvejen til Turkusowa. 26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 826 ved Basen Górniczy, hvor sporvejen har forbindelse til en lang række busruter. 26.10.2018: Tatra KT4Dt vogntog med nr. 166 forrest ved Basen Górniczy.
26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 811 på Gdańska ved stoppestedet Merkatora. 26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 811 på Plac Kościuszki. 26.10.2018: Tatra KT4Dt vogntog med nr. 152 bagest på endestationen Gumieńce.
26.10.2018: Tatra KT4Dt vogntog med nr. 120 forrest på endestationen Gumieńce. 26.10.2018: Tatra KT4Dt vogntog med nr. 152 bagest på vej mellem endestationen Gumieńce og stoppestedet Kwiatowa. 26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 826 på vej mellem endestationen Gumieńce og stoppestedet Kwiatowa.
26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 822 på Ku Słońcu ved stoppestedet af samme navn. 26.10.2018: Tatra KT4Dt vogntog med nr. 173 forrest på Ku Słońcu ved stoppestedet af samme navn. 27.10.2018: Tatra KT4Dt vogntog med nr. 166 forrest på Plac Brama Portowa.
27.10.2018: Pesa Swing 120 NaS ledvogn nr. 804 på Plac Brama Portowa. 27.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 819 ved stoppestedet Wyszyńskiego. 27.10.2018: Pesa Swing 120 NaS ledvogn nr. 804 ved stoppestedet Wyszyńskiego.
27.10.2018: Tatra KT4Dt vogntog med nr. 166 forrest ved stoppestedet Wyszyńskiego efter lige at have krydset Długi broen over Oder. 27.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 813 på Plac Kościuszki.

 

Linjeføring siden 2015

  • Głębokie – Spacerowa – Unii Lubelskiej – Traugutta – Plac Kościuszki – Brama Portowa – Plac Zawiszy – Potulicka
26.10.2018: Tatra KT4Dt vogn nr. 124 på Aleja Bohaterów Warszawy ved stoppestedet Wawrzyniaka. 26.10.2018: Tatra KT4Dt vogn nr. 115 på Aleja Bohaterów Warszawy ved stoppestedet Wawrzyniaka. 26.10.2018: Tatra KT4Dt vogn nr. 130 på Aleja Bohaterów Warszawy ved stoppestedet Wawrzyniaka.
26.10.2018: Tatra KT4Dt vogn nr. 118 på hjørnet af Adama Mickiewicza og Aleja Bohaterów Warszawy ved stoppestedet Wawrzyniaka. 26.10.2018: Tatra KT4Dt vogn nr. 124 på Plac Kościuszki. 27.10.2018: Tatra KT4Dt vogn nr. 126 på den midlertidige endestation Unii Lubelskiej.
27.10.2018: Tatra KT4Dt vogn nr. 122 på den midlertidige endestation Unii Lubelskiej. 27.10.2018: Tatra KT4Dt vogn nr. 132 på Aleja Wojska Polskiego ved stoppestedet Lodogryf. 27.10.2018: Tatra KT4Dt vogn nr. 118 på Aleja Wojska Polskiego ved stoppestedet Lodogryf.
27.10.2018: Tatra KT4Dt vogn nr. 129 på Plac Gałczyńskiego. 27.10.2018: Tatra KT4Dt vogn nr. 122 på Aleja Bohaterów Warszawy ved stoppestedet Wawrzyniaka. 27.10.2018: Tatra KT4Dt vogn nr. 122 på Plac Kościuszki.
27.10.2018: Tatra KT4Dt vogn nr. 132 i den tresporede sløjfe på endestationen Potulicka. 27.10.2018: Tatra KT4Dt vogn nr. 129 i den tresporede sløjfe på endestationen Potulicka. 27.10.2018: Tatra KT4Dt vogn nr. 133 på Potulicka ved stoppestedet Sowińskiego.
>27.10.2018: Tatra KT4Dt vogn nr. 133 på Potulicka ved stoppestedet Sowińskiego.

 

Linjeføring siden 2015

  • Gumieńce – Ku Słońcu – Karola Miarki – Cmentarz Centralny – Sikorskiego – Plac Kościuszki – Brama Portowa – Plac Rodła – Kołłątaja – Niemierzyńska Technopark – Arkońska – Las Arkoński
26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 807 på Plac Rodła i Szczecins centrum. 26.10.2018: Tatra KT4Dt vogntog med nr. 168 forrest på Plac Kościuszki. 26.10.2018: Tatra KT4Dt vogntog med nr. 168 forrest på endestationen Gumieńce.
26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 813 på endestationen Gumieńce. 26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 813 på vej mellem endestationen Gumieńce og stoppestedet Kwiatowa. 26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 813 på Generała Leopolda Okulickiego ved stoppestedet Kwiatowa.
26.10.2018: Moderus Beta MF15AC ledvogn nr. 601 på Ku Słońcu ved stoppestedet af samme navn. 26.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 807 på Ku Słońcu ved stoppestedet af samme navn. 26.10.2018: Tatra KT4Dt vogntog med nr. 146 forrest på Ku Słońcu ved stoppestedet af samme navn.
26.10.2018: Tatra KT4Dt vogntog med nr. 168 forrest på Plac Brama Portowa. 27.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 810 ved stoppestedet Kołłątaja i den nordlige ende af Aleja Wyzwolenia. 27.10.2018: Pesa Swing 120 NaS ledvogn nr. 806 i den tresporede sløjfe på endestationen Las Arkoński.
27.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 812 ved ankomstperronen i starten af sløjfen på endestationen Las Arkoński. 27.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 812 på vej rundt i sløjfen på endestationen Las Arkoński. 27.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 812 ved afgangsperronen i sløjfen på endestationen Las Arkoński.
27.10.2018: Pesa Swing 120 NaS2 ledvogn nr. 810 i Aleja Wyzwolenia ved stoppestedet Odzieżowa. 27.10.2018: Moderus Beta MF15AC ledvogn nr. 601 i Aleja Wyzwolenia ved stoppestedet Odzieżowa.

 

Linjeføring siden 2015

  • Pomorzany – Plac Szyrockiego – Plac Kościuszki – Al. Piastów – Plac Szarych Szeregów – Plac Grunwaldzki – Plac Rodła – J. Matejki – Parkowa – Dubois – Stocznia Szczecińska – Dobromiry – Ludowa
26.10.2018: Konstal 105Ng/S vogntog med “førervogn” nr. 535 og “bivogn” nr. 536 i sløjfen på endestationen Ludowa. 26.10.2018: Tatra T6A2D vogntog med nr. 249 og 250 i sløjfen på endestationen Ludowa. 26.10.2018: Tatra T6A2D vogntog med nr. 249 og 250 i det reserverede areal lige efter endestationen Ludowa.
26.10.2018: Konstal 105Ng/S “bivogn” nr. 536 i sløjfen på endestationen Ludowa. 26.10.2018: Konstal 105Ng/S vogntog med “førervogn” nr. 535 og “bivogn” nr. 536 i det reserverede areal lige efter endestationen Ludowa. 26.10.2018: Tatra T6A2D vogntog med nr. 221 forrest i sløjfen på endestationen Ludowa.
26.10.2018: Moderus Alfa HF09 “bivogn” nr. 502 i sløjfen på endestationen Ludowa. 26.10.2018: Moderus Alfa HF09 “førervogn” nr. 501 og “bivogn” nr. 502 i sløjfen på endestationen Ludowa. 26.10.2018: Konstal 105N2k/2000/S vogntog med nr. 788 og 786 på Tomasza Nocznickiego ved Stocznia Szczecińska (Szczecins Skibsværft).
26.10.2018: Konstal 105N2k/2000/S vogntog med “bivogn” nr. 786 ved stoppestedet Stocznia Szczecińska (Szczecins Skibsværft). 26.10.2018: Moderus Alfa HF09 “førervogn” nr. 501 og “bivogn” nr. 502 på Plac Rodła. 26.10.2018: Tatra T6A2D vogntog med nr. 203 forrest på Plac Rodła.
26.10.2018: Konstal 105Ng/S vogntog med “førervogn” nr. 535 og “bivogn” nr. 536 på Plac Rodła. 26.10.2018: Tatra T6A2D vogntog med nr. 239 forrest på Plac Grunwaldzki. 26.10.2018: Konstal 105N2k/2000/S vogntog med nr. 788 og 786 på Plac Grunwaldzki.
26.10.2018: Konstal 105Ng/S vogntog med “førervogn” nr. 535 og “bivogn” nr. 536 i sløjfen på endestationen Pomorzany. 26.10.2018: Moderus Alfa HF09 vogntoget med nr. 501 og 502 på Plac Szyrockiego. 27.10.2018: Moderus Alfa HF10AC vogntog med nr. 505 og 506 på Plac Rodła.
27.10.2018: Moderus Alfa HF10AC vogntog med nr. 505 og 506 på Plac Rodła. 27.10.2018: Moderus Alfa HF09 vogntoget med nr. 501 og 502 på Plac Rodła. 27.10.2018: Moderus Alfa HF09 vogntoget med nr. 501 og 502 på Plac Rodła.
27.10.2018: Konstal 105Ng/2015 vogntog med nr. 541 forrest på Plac Grunwaldzki 27.10.2018: Konstal 105N2k/2000/S vogntog med nr. 788 og 786 på Plac Grunwaldzki. 27.10.2018: Konstal 105N2k/2000/S vogntog med nr. 788 og 786 på Plac Grunwaldzki.
27.10.2018: Tatra T6A2D vogntog med nr. 251 forrest på Plac Grunwaldzki. 27.10.2018: Moderus Alfa HF10AC vogntog med nr. 505 og 506 på Plac Grunwaldzki. 27.10.2018: Moderus Alfa HF09 vogntoget med nr. 501 og 502 på Plac Kościuszk.
27.10.2018: Moderus Alfa HF09 vogntoget med nr. 501 og 502 på Plac Kościuszk.

 

Linjeføring siden 2015

  • Dworzec Niebuszewo – Niemcewicza – Kołłątaja – Plac Rodła – Plac Grunwaldzki – Plac Szarych Szeregów – Al. Piastów – Plac Kościuszki – Plac Szyrockiego – Pomorzany
26.10.2018: Konstal 105N2k/2000/S vogntog med nr. 778 og 798, på Plac Rodła. 26.10.2018: Konstal 105N2k/2000/S vogntog med nr. 778 og 798, på Plac Rodła. 26.10.2018: Konstal 105Ng/2015 vogntog med nr. 541 forrest på Plac Rodła.
26.10.2018: Konstal 105Ng/2015 vogntog med nr. 541 forrest på Plac Rodła. 26.10.2018: Tatra T6A2D vogntog med nr. 241 forrest på Plac Grunwaldzki. 26.10.2018: Konstal 105N2k/2000/S vogntog med nr. 784 og 785 på Plac Grunwaldzki.
26.10.2018: Konstal 105N2k/2000/S vogntog med nr. 784 og 785 på Plac Grunwaldzki. 26.10.2018: Konstal 105N2k/2000/S vogntog med nr. 778 og 798 på Plac Grunwaldzki. 26.10.2018: Konstal 105N2k/2000/S vogntog med nr. 778 og 798 på Plac Grunwaldzki.
26.10.2018: Konstal 105N2k/2000/S vogntog med nr. 778 på endestationen Pomorzany. 26.10.2018: Tatra T6A2D vogntog med nr. 236 bagest på Plac Szyrockiego. 26.10.2018: Konstal 105N2k/2000/S vogntog med nr. 784 og 785 på Plac Szyrockiego.
26.10.2018: Konstal 105N2k/2000/S vogntog med nr. 784 og 785 på Plac Szyrockiego. 26.10.2018: Tatra T6A2D vogntog med nr. 223 forrest på Plac Szyrockiego. 27.10.2018: Moderus Alfa HF10AC vogntog med nr. 513 og 514 ved stoppestedet Kołłątaja i den nordlige ende af Aleja Wyzwolenia.
26.10.2018: Konstal 105Ng/2015 vogntog med nr. 537 forrest ved stoppestedet Kołłątaja i den nordlige ende af Aleja Wyzwolenia. 27.10.2018: Konstal 105N2k/2000/S vogntog med nr. 778 og 798 på endestationen Dworzec Niebuszewo. 27.10.2018: Konstal 105N2k/2000/S vogntog med nr. 778 og 798 på endestationen Dworzec Niebuszewo.
27.10.2018: Konstal 105N2k/2000/S vogntog med nr. 784 og 785 på endestationen Dworzec Niebuszewo. 27.10.2018: Konstal 105N2k/2000/S vogntog med nr. 778 og 798 på Aleja Wyzwolenia ved stoppestedet Odzieżowa. 27.10.2018: Konstal 105Ng/2015 vogntog med nr. 533 forrest på Aleja Wyzwolenia ved stoppestedet Odzieżowa.
27.10.2018: Konstal 105N2k/2000/S vogntog med nr. 784 og 785 på Aleja Wyzwolenia ved stoppestedet Odzieżowa. 27.10.2018: Tatra T6A2D vogntog med nr. 243 forrest på Aleja Wyzwolenia ved stoppestedet Odzieżowa. 27.10.2018: Konstal 105Ng/2015 vogntog med nr. 537 og 538 på Plac Rodła.
27.10.2018: Konstal 105Ng/2015 vogntog med nr. 537 og 538 på Plac Rodła. 27.10.2018: Konstal 105Ng/2015 vogntog med nr. 533 forrest på Plac Grunwaldzki. 27.10.2018: Konstal 105Ng/2015 vogntog med nr. 537 forrest på Plac Grunwaldzki.
27.10.2018: Tatra T6A2D vogntog med nr. 243 forrest på Plac Grunwaldzki. 27.10.2018: Konstal 105Ng/2015 vogntog med nr. 537 og 538 på Plac Kościuszki. 27.10.2018: Konstal 105Ng/2015 vogntog med nr. 537 og 538 på Plac Kościuszki.
27.10.2018: Tatra T6A2D vogntog med nr. 243 forrest på Plac Kościuszki.

 

Linjeføring

  • Dworzec Niebuszewo – Niemcewicza – Kołłątaja – Plac Rodła – Plac Żołnierza Polskiego — Brama Portowa — Plac Kościuszki — Ku Słońcu — Gumieńce
27.10.2018: Pesa Swing 120NaS2 ledvogn nr. 811 på Aleja Wojska Polskiego på vej i drift fra Pogodno remisen. 27.10.2018: Pesa Swing 120NaS2 ledvogn nr. 809 ved stoppestedet Kołłątaja i den nordlige ende af Aleja Wyzwolenia. 27.10.2018: Pesa Swing 120NaS2 ledvogn nr. 807 på endestationen Dworzec Niebuszewo.
27.10.2018: Pesa Swing 120NaS2 ledvogn nr. 811 på Aleja Wyzwolenia ved stoppestedet Odzieżowa. 27.10.2018: Pesa Swing 120NaS2 ledvogn nr. 807 på Aleja Wyzwolenia ved stoppestedet Odzieżowa. 27.10.2018: Pesa Swing 120NaS2 ledvogn nr. 809 på Plac Rodła.
27.10.2018: Pesa Swing 120NaS2 ledvogn nr. 811 på Plac Kościuszki.

 
 

Vær den første/næste til at kommentere denne side

Send en kommentar

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*