Milano: Linje 9

(Senest lettere redigeret 25.04.2018)

 

Linjeføring siden 1980erne

  • Stazione Milano Centrale – Piazza della Repubblica – Piazzale Oberdan – Piazza Venezia – Piazza 5 Giornate – Piazzale di Porta Lodovico – Piazza XXIV Maggio – Stazione di Porta Genova
02.07.1985: Bogievogn af Peter Witt typen, serie 1500, nr. 1877 på Piazza della Repubblica. Til højre ses vogn nr. 1541 på ringlinje 29, som har “endestation” her. Derfor er der på denne plads så mange spor, der dels skal muliggøre overhaling af holdende vogne, dels skal flette de ligeudkørende og krydsende linjer. Juli 1986: Bogievogn af Peter Witt typen, serie 1500, nr. 1989 på endestationen på Piazza IV Novembre ved Stazione Milano Centrale. Juli 1986: Bogievogn af Peter Witt typen, serie 1500, nr. 1817 på Piazza 5. Giornate.
Juni 1988: Bogievogn af Peter Witt typen, serie 1500, nr. 1521 i Viale Coni Zugna ikke langt fra endestationen ved Stazione di Porta Genova. Juni 1988: Bogievogn af Peter Witt typen, serie 1500, nr. 1948 på endestationen ved Stazione di Porta Genova. Juni 1990: Bogievogn af Peter Witt typen, serie 1500, nr. 1888 på Piazza della Repubblica.
Juni 1990: Bogievogn af Peter Witt typen, serie 1500, nr. 1541 på Piazza XXIV Maggio ved Porta Ticinese. Juni 1990: Bogievogn af Peter Witt typen, serie 1500, nr. 1800 på Piazza della Repubblica. 11.07.1994: Ledvogn af serie 4700, nr. 4730 i Viale Bligny ved Via Ripamonti. Vognen er bygget af Breda og TIBB i 1960.
11.07.1994: Ledvogn af serie 4700, nr. 4729 i Viale Sabotini ved Via Ripamonti. Vognen er bygget af Breda og TIBB i 1960. 11.07.1994: Ledvogn af serie 4700 nr. 4613 i Viale Sabotini. Vognen er bygget af Breda og CGE i 1955. 11.07.1994: Ledvogn af serie 4600 nr. 4609 i Viale Monte Nero ved Via Bergamo. Vognen er bygget af Breda og CGE i 1955.
11.07.1994: Ledvogn af serie 4700 nr. 4719 i Viale Monte Nero. Vognen er bygget af Officina Mecchanica della Stanga og TIBB i 1960. 11.07.1994: Ledvogn af serie 4700 nr. 4715 på Piazza della Repubblica. Vognen er bygget af Officina Mecchanica della Stanga og TIBB i 1956, og den blev moderniseret i begyndelsen af 1980erne.

 
 

Vær den første/næste til at kommentere denne side

Send en kommentar

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*