Via Fidia – Piazza Rivoli – Piazza Statuto – Stazione Porta Susa – Stazione Porta Nuova – Piazza Carducci – Via Maroncelli
Linje 1 blev indstillet i begyndelsen af dette årtusind i forbindelse med anlægget af Torinos første metrolinje mellem Fermi, Stazione Porta Susa og Stazione Porta Nuova: Metroen åbnedes i februar 2006 og er siden da blevet forlænget yderligere langs linje 1’s tidligere rute til Lingotto.
Sidst i juni 1988: Serie 2800-2 edvogn nr. 2881 i Via Nizza ved Corso Sommeiller.
01.07.1988: Serie 2800-1 ledvogn nr. 2832 på endestationen i Via Maroncelli.
01.07.1988: Serie 2800-1 l edvogn nr. 2841 ved Stazione Porta Nuova, Torinos hovedbanegård.
Sidst i juni 1990: Serie 2800-1 ledvogn nr. 2831 i Corso Vittorio Emanuele II, hvor denne krydser Via Galileo Ferraris. Krydset er reguleret med en stor rundkørsel, og modsat praksis i så mange andre byer, så følger sporvognene i Torino altså trafikken rundt om rundkørslen.
Sidst i juni 1990: Serie 2800-2 ledvogn nr. 2888 på Piazza Statuto.
Sidst i juni 1990: Serie 2800-1 ledvogn nr. 2845 i Corso Vittorio Emanuele II.
30.06.1995: Serie 2800-2 ledvogn nr. 2869 i Via Nizza.
30.06.1995: Serie 2800-2 ledvogn nr. 2876 i Corso Vittorio Emanuele II.
30.06.1995: Serie 2800-2 ledvogn nr. 2897 ved Stazione Pota Susa.
30.06.1995: Serie 2800-2 ledvogn nr. 2891 på vej rundt om en rundkørsel i Corso Vittorio Emanuele II (ved Corso Galileo Ferraris).
Total Page Visits: 1289
Total Website Visits: 877583
Skriv en kommentar/besked (write a comment/message) Annuller svar